Posted by: bugraphicslab | February 25, 2011

Toplantı Saatleri

Merhaba arkadaşlar,

Bu hafta perşembe günü ve cuma sabahtan gelecek arkadaşları göremiyorum. Cuma günü öğleden sonra 14:30 dışında başka bir gün toplantı yapmak isteyen arkadaşların toplanması ve  bana (Arş. Gör. Emre GÜNGÖR) mühendislik-2 binasında ulaşmanız yeterlidir. Müsait olduğum sürece size yardım etmek isterim. Projeleriniz yada diğer konular hakkında da beni yakaladığınız zaman 🙂 bırakmamanızı tavsiye ederim.

(Cuma sabah toplanabilecek arkadaşların 10:00 gibi toplanmaları uygun olur sanrım.)

Unutmayın arkadaşlar öğrenecekleriniz ve tecrübeleriniz sizi yükseltecektir. Bu grup  bu blog ve kullancağımız forum sizler için sizlerin kullanımı için kuruldu. Siz ilgi gösterdikçe çaba gösterdikçe gelişecektir. Dileyen ve devam etme azmi öğrenme azmi olan bütün arkadaşları 14:30 ve diğer zamanlar bekliyorum.

Bu arada,

•C++’ta
–Pointerlar
–Struct – Union Yapıları
–Sınıf Yapıları
–Kalıtım
–Singleton nedir?
–Veritabanı ve MySQL bağlantısı
–Linked List (Bağlı Listeler)
-Yığın(Stack) ve Kuyruk (Queue) Yapıları
–Dinamik Diziler (Dynamic Memory Allocation)
Konularında çalışarak bizlere sunum hazrılayacak arkadaşların katılımlarını bekliyorum.

Leave a Reply

Categories

