Posted by: bugraphicslab | March 6, 2011

Blog – Web – Iletisim

Merhaba arkadaslar, toplantilara katilan ve devam etmek isteyen butun arkadaslarin wordpress`te blog yada baska bir web sitesi olusturarak linklerini bana gondermesini istiyorum.

Bu sekilde her birimizin yaptigi calismalari yayinlamamiz kolaylasacaktir ve herbirimizin ortak proje yurutmesinde yardimci olacaktir.

Bu cuma`ya kadar butun arkadaslarin kendileri icin bir site olusturup adresini bana ulastirmasini bekliyorum. Bu sekilde daha aktif bir calisma ortami olusturabilecegiz.

Not: Olusturdugunuz web adreslerini , buraya yorum yazarak yada mail yoluyla bana ulastirabilirsiniz.


Leave a Reply

Categories

